<< Tillbaka

Uttjatat

Tyllkjolen från H&M's barnavdelning. Jag menar, enda sedan Lisa visade sig i den, så har hälften av alla tjejer i Sverige sprungit omkring i en. 
Tights (leggings). Ja, vad ska man säga. Uttjatat. Uttjatat.
Stora knappar. Blä. Det är bara fult. Nej, små knappar ska det vara. Less is more, så att säga.
Tubkjol. Ja, ni vet. När man har kjolen över tröjan, så att kjolen går från under bysten, och neråt. Eller när man har en under en tröja, så här.
Skjorta+tights eller strumpbyxor. Tråkigt. Kan man inte göra något roligare med en skjorta?
Tjejer som tar på sig ett omtalat plagg, och tror att dom har en unik stil - hallå?

Det är vad jag tycker i alla fall...

As the pic says

BikBok. H&M. Monki.

Grått är hett hett hett. Satsa på enkla t-shirts, stora koftor och stora, stickade tröjor. Det ska jag göra iallafall.

Loose

Jag är nog lite kär. Fast bara lite. Eller mycket. 299 svenska kronor på BikBok.

Nytt





Art by


 
Nya, ursnygga, illustrations-tröjor har nu lanserats på H&M. Dessa två kommer definitivt att existera i min garderob inom ett snar framtid. Båda motiven är ritade av illustratören Daniel Egnéus.

Comfirm

Följ min blogg med bloggkoll

Take it down


Grymma skor. Det är vad jag har att säga.

Ida Sjöstedt för Monki



De omtalade spetsplaggen från Monki har designats av Ida Sjöstedt. 

Like me, but don't kiss me

Illustration: Lovisa Burfitt

Nu blir det kompis efter en lång dag framför datorn. Jag har ju flyttat från min http://thinkfashion.devote.se till http://thinkfashion.webblogg.se

Puss

Chloé


Pieces of my choice - Jag hade lite svårt att hitta plagg som jag gillar i kollektionen, men dessa är de jag gillar mest.

Luella Bartley


Luella Bartley's inspiration i denna kollektion tror jag mig vara halloween.

RSS 2.0